středa 9. prosince 2009

Mesaje de dor

Mesaje de dor, sms de singuratate

Iubirea...copil bastard al inimii mele ce rataceste in gol si bate noapte la fereastra ta sa-ti daruiasca cel mai cald vis: SUFLETUL MEU

Alerg spre tine cu 120/h si parca dureaza o vesnicie. De ce nu esti langa mine?

Am acoperit fata Soarelui, am aprins luminile astrilor, am spart clepsidre si imprastiat nisipul, am rupt acele orologiilor, si poate asa,

Apropierea sarbatorilor de iarna ne face sa ne simtim mai fericiti, mai iubitori, mai intelegatori unul cu celalalt, mai prietenosi...CRACIUNUL ESTE PERIOADA DIN AN IN CARE TOATA FAMILIA SE INTALNESTE si uita de necazuri si de toate greutatile pe care le are SARBATORI FERICITE SI UN AN MAI IMPLINIT VA DORESC

As da toti banii din lume sa ne vedem anul asta la mare, mi-e dor sa stau cu tine in apusuri de soare

As vrea sa opresc timpul ca sa-ti pot vedea chipul, ochii-mi au luminile stinse de asteptare, sufletu-mi-e intr-o perla pe adancul oceanului de dor!

As vrea sa zambesc, dar tu nu esti langa mine. As vrea sa plang de bucurie ca te am in inima mea, dar tu esti prea departe pt a-mi sterge lacrimile... As vrea sa te vad, sa-ti sar in brate si sa iti spun cat de mult imi lipsesti...


Cand e Craciunul si afara e ninsoare ne e dor de mare si ale ei plaje arzatoare

Cand imi sopteai la ureche, de fapt ai soptit inimii mele... nu mi-ai sarutat buzele, ci sufletul... mi-e dor de zambetul tau cald... Te vreau aproape!

Cand iti bati joc de iubire si incepi sa-ti pierzi credinta, incepi sa inveti ce inseamna dorul si ce inseamna umilinta

Chiar daca esti departe, si intre noi sunt mari si tari, vei fi mereu o parte din mine. Vei face mereu parte din inima mea! Te iubesc dragul meu si aceasta iubire face departarea sa para mai mica si timpul sa treaca mai repede pana ne revedem.

Cine nu a dat niciodata mesaje de dor sau nu a iubit la departare, sa bea zeama de varza amestecata cu sare de lamaie si sa vada ce gust are

Crede-ma te rog... ca fiecare minut inseamna o ora, fiecare ora inseamna o zi si fiecare zi inseamna un an... fara tine...

Daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca deseara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea, sa stii ca este din vina ta, pentru ca m-ai facut sa te iubesc atat.

Daca dorul meu pentru tine ar putea sa se transforme in bani..Bill Gatels ar fi mai sarac ca mine cu 100 de dolari

Daca ma vezi sa nu ma privesti, daca ma privesti sa nu ma atingi, daca ma atingi sa nu ma saruti si daca totusi ma saruti...SA NU TE OPRESTI!!!

De cand nu te-am mai vazut, iubire!

De cind te cunosc singuratatea mea incepe la doi pasi de tine...TE IUBESC!!!

Destinul meu e frunza ce-a cazut sub pasii tai nepasatori si reci. Nu te condamn, grabite trecator, poarta-ti pasii pe al tau drum in zbor... Daca intr-o zi destinul tau va semana cu al meu, aminte sa-ti aduci de frunza

Din ale inimii adancuri iti dau mesaje de dor, vreau sa te intorci la mine si sa-ti vorbesc de amor
Dor, dorinta, teama, pasiune, daruire, intelegere, acceptare... o lume de sentimente... in doua cuvinte: "te iubesc!"

Dorul de tine ma inspira si ma indeamna sa visez departe, sa traim cea mai frumoasa poveste de iubire in cea mai vanduta carte

Imi este atat de dor de tine...cu toate acestea incerc sa nu ma mai gandesc . sunt insa doua momente cand nu reusesc: ZIUA...si NOAPTEA .

Imi este foarte dor de tine... cu toate astea incerc sa nu ma mai gandesc. Sunt insa doua momente cand nu reusesc: ZIUA... si NOAPTEA.

Imi povesteai ce bine e sa furi si ce bine o sa ne fie, macar iti e dor de mine acum ca esti la puscarie ?

Iti dau mesaje de dor si o sa ma pui la plata, o sa te leg cu lantul de mine sa nu mai pleci niciodata

Ma ia la degetul mic si poti sa faci ce vrei din mine mereu, departarea asta ma omoara,,m-ai uitat..si eu te iubesc ca un bou

Ma simt singur si vreau ca lumea sa stie ca mi-e foarte dor de libertatea gasita alaturi de prietenii mei din puscarie

Maine o sa te duc la gara si stiu ca am sa plang pe peron pentru ca fiecare secunda cu tine inseamna o viata de om

Mi-ai aratat ce inseamna viata, m-ai invatat sa iubesc si sa traiesc, dar nu si cum e fara tine! Ramai langa mine!

Mi-e dor de ochii blanzi,ce ma priveau in noapte.

Mi-e dor de ochii tai ,m-e dor de sufletul tau, m-e dor de vocea ta...Ape limpezi imi amintesc de soaptele tale! Te astept..

Mi-e dor de surasul tau, mi-e dor de tine mereu, in inima mea trista tu o sa zambesti mereu

Mi-e foarte dor de tine si de suvitele tale rebele, esti cel mai frumos cantec din melodia vietii mele

Ne dam mesaje de dor in fiecare zi…fara sa ne oprim, pentru ca ne aducem aminte de copilarie, cand ne iubeam fara sa stim

Ne-am cunoscut candva si ne-am placut

Noaptea te visez si mi-e prea usor sa ma trezesc, iar ziua mi-e prea greu sa plec de langa tine

Nu cred ca o sa ma inseli pentru ca stii ca am sa te omor asa ca mesajele de dor au si ele rostul lor

Nu mai avem timp de nimic si suntem mereu pe drum, mi-e dor de vacanta de iarna si de bradul de Craciun

Nu pot uita privirea ta, nu ma satur niciodata de ea, si cand mi-e dor de ea vine in zbor langa inima mea. Nimik nu mi-e aproape asa cum imi esti tu, te simt chiar si in vise si ma trezesc plangand, nimik n-as vrea decat sa-ti vad privirea...moah}{

Nu stiu cu ce sa incep a uita.

Nu stiu daca exista cea mai frumoasa declaratie de dragoste pentru ca toate sunt frumoase in felul lor. Cred ca cel mai bun raspuns poate veni din partea celui caruia iubirea nu-i este impartasita, pentru ca doar el stie cate nopti a pierdut si cat a suferit si este mai matur decat toti ceilalti.

O sa fac tot ce pot si ma intorc in la tine orice ar fi, mi-e tare dor de tine si de mancarea de la KVS

O sa-ti trimit 1000 de mesaje de dor pentru ca la tine vreau sa vin, cand sint cu tine poate sa fie uragan ca eu vad doar cer senin

0 komentářů:

Okomentovat